Bloggen är lite messed up

Ska försöka fixa alla små irriterande fel och göra bloggandet mer effektivt.
Har rensat en del, det som är kvar är lite gammalt men kände helt enkelt inte för att ta bort det.
Jag hoppas att jag kan försöka hålla bloggandet vid liv eftersom jag tror att det är sjukt bra terapi!
Hoppas några läsare orkar komma tillbaka i all fall!
 
Måste börja med att visa mina nya favoritskor som jag köpte för mina sista slantar!
Köpte dem på Nilsons Shoes, de är Vagabond båda två!
Kanske har de nedre till studenten, who knows!
  
 
Sen skulle jag ge mig på att försöka behandla dem med skokräm, borste och allt det där! ...Det gick ju...Bra. Hah. Jag trodde ett tag att jag förstört dem.
                                                                      
Mjum
2015-03-07 @ 19:07:05
URL: http://oneamongallstars.blogg.se/

Alltid lika fina kläder :)
Klart att jag inte kommer sluta läsa x)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0