Ont

Aah,  var ju på konsert i Stockholm med min älskling!  
Vi fick bo hos min moster, slaggade i vardagsrummet!  
Vi hade kul, stolt över oss. Vi höll ihop och gjorde mycket själva som jag trodde jag skulle förstöra totalt!  
När vi åt lunch en dag så anföll getingar oss, så vi fick ägaren till restaurangen att jaga dem i typ en kvart! 
Sen dök den här snubben upp
och spelade några melodier! Det var ganska roligt faktiskt, synd att personalen inte höll med.
Vi vandrar vidare....
Mitt favorit konstverk i Stockholm just nu är "Hemlös räv"
Till middag åt vi Yasai Ramen! ! Nudlar, tofu,  sjögräs osv.
STORA SKÅLAR.
 
På konserten. .
Vi köade runt hela fryshuset!
Publiken blev helt vild så fort det puffade rök ...
Seike MADman. 
Var tvungen att backa ibland då trycket blev för hårt i massan av MADLINGS. Flera tuppade av utav olika anledningar! Vilket jag hade svårt att hantera. Brydde mig lite för mycket om andra att jag glömde bort musiken ett kort tag..o__o 
Efter att ha överlevt konserten var det signering av posters, album och shirts~ 
 
Linder, Ray,Jenzih, Seike och Yohio på rad~ 
Måste säga att det var lite oväntat men nog stal Ray en del av mitt hjärta den kvällen. 
Sen blev det ju andra kända ansikten den kvällen som man önskar att man sagt någo, vad som helst till.... Men inte vågade. 
 
Sen blev det lite shopping emellanåt också!  Men det visar jag senare!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0