Fears

Vatten. Jag är rädd för djupt vatten och att drunkna. Det är vackert och underbart samtidigt som det är dödligt och man vet så lite om det man inte ser...
 
Jag är rädd för att falla och vara instängd.... Jag blev jätte rädd när jag såg en barnfilm där de fck ett straff och skulle falla i ett bottenlöst hål till och med efter att de dött...
 
Hajar. Hör ju som i hop med havet/vatten.
 
Alltså...xD Jag är både rädd för de här damerna men också att alla förevigt ska uppfatta mig som en liten ängel som alltid är snäll och bara är en pushover... Eller kanske mer att jag själv alltid kommer vara en pushover och aldrig göra något åt det.
 
*Shiver* Jag har sådan folkmassa-skräck att det finns inte.
  
Spindlar/spindeldjur....
Sagan om ringen, Harry Potter och Hobbit....Fan vad jag plågat mig! När jag och babe såg Hobbit gömde jag mig bakom henne och satt med min ring och bara var osynlig för dessa monster på duken @___@.
 
Att må dåligt/ att vara så påverkad att jag inte styr min egna kropp.. FY.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0