Stockholm~

Jag var i Stockholm på sportlovet då min kära moster, hennes man och min söta lillkusin tog emot mig i deras hem för några dagar. Jag flög då ner med min moster och min kusin, jag är ju väldigt rädd för att flyga men min kusin höll min hand hela tiden... Hon är typ 5....Jag kände mig väldigt ompysslad i alla fall!
Jag och moster gick en sväng på stan direkt vi kom till Stockholm. Tänkte det kunde vara kul att få lite tid med henne på en helgdag, eftersom att hon hade redan haft sitt lov och skulle jobba de andra dagarna.
Jag fotade MYCKET hus och grejer! Älskar hur gamla stan ser ut!
Och skyltfönster!!...:/
Jag besökte också Kawaii's butik som öppnat i Stockholm! Där köpte jag klockväskan jag velat ha sen jag såg den! Ska lägga upp bilder på vad jag köpte lite då och då sen :) .
Sedan gick vi på Naturhistoriska museet, jag har aldrig sett alla djuren eller dinosauravdelningen förut.
så det kollade vi mycket på!
Gick inte att fota dinosarna när de rörde så mycket på sig?!
Rex vägrade sammarbeta i det dämpade ljuset, diva...
Har så jätte, jätte många bilder där ifrån!
Sedan sprang jag runt själv på Stockholmsgator, korta svängar bara. Höll mest till på Sci-fi bokhandeln, Drottninggatan, 7eleven eller tunnelbanan! Haha jag är en snabb och bestämd shoppare!
 
Piffade till mig för sista shopping och gick sedan och hämtade lilla Siri på lekis... Undrar vad hennes kompisar tyckte om den här token i leopardkappa....O__o--v
 
Jag kom ju också till Stockholm för att se Sweeney Todd musikalen som går på stadsteatern, den var jätte bra! Herregud vad kul det var, alla var helt fantastiska!! Alla som har möjlighet måste se den! Speciellt om man är ett Sweeney fan!
 
Sedan var det mycket lek med kusinen och allt var mysigt...Men det var dags att åka hem igen.
Så sista bilden blir en sorgsen ''selfie'' i avsked
 
Jag skulle nu flyga första gången faktiskt själv... Och som jag nämnde är jag VÄLDIGT klaustrofobisk, ''folkbeskräckad'', höjdrädd men framför allt FLYGRÄDD. Och min magen kände såklart av detta så jag mådde ännu sämre med illamående och allt! Jag satt och läste i en Nemi-tidning som jag fått som tröst (älskar Nemi \^~__~^/ ). Men det gick bra och vi landande snyggt och smidigt. Så togs jag emot av mor och flickvän (som bara helt romantisk som hon är dök upp!) och det delades ut lite presenter i home sweet home.
 
Det var det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0