Something u r NOT

 
 
Ugggh, förlåt för att jag är så cheesy... Kan verkligen inte hjälpa det. Jag vaknade med en idé som gick...
Öhm...Lite som det gick helt enkelt. Det är inte ett lika långt klipp nu, haha inte alls faktiskt, så titta gärna lite snabbt om ni vill, *pust* hatar att behöva bli så känslig över sånt här...
 
Grejjen är att jag identifierar mig som två kön... Men såklart så är det ju alltid enklare att bara säga hon eller henne eller... Ja. Men det känns lite jobbigt att aldrig få vara honom. Är det inte lika allvarligt om när man bara bestämt sig för att vara just ett?
 
Jag har blivit bemött med det här väldigt udda ibland. Folk har tillexempel sagt att jag bara leker, och det är ju sant, men jag leker ju alltid! Det här är en hel del av mig, det handlar inte bara om att klä sig på ett visst sätt. Det är så mycket mer än det!
 
Herregud nu känns det som om jag bara slänger ut krav och hemligheter men så är det inte!!
Det här är precis lika känsligt för mig som sexualitet, om inte mer, eftersom att det här är något jag känner mig så osäker i...
 
(vet att det här inlägget är gammalt men något blev fel förut :/)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0