Sommarlov, B-day, sommarjobb ect

 
Fick ballonger av Mermaid! Så det blev ett faktiskt kalas!  
Fick bland annat en sonic screwdriver (10th Doctors)... Så jag går omkring, är helt Spock;ig och scannar folk!!
 
BRZRRRZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZH...... Never mind med alla skämt om detta, jag har redan dragit alla!
Ritade massa drakar?
En av mina...Öööh... Skapelser? Lite grejjer man vill ändra, ta bort eller lägga till men det är som det är.
Känner mig fabulös med alla dessa ballonger!
Mamma fyllde år och ja kände mig som en hemsk avkomma som inte gjorde mer än att lägga upp denna bild på Instagram med ett stort grattis! Hehe.. Man ser ju vart jag får allt ifrån.
NU är jag helt sommarledig och ska lägga min tid på hobbies, vänner. plugg och glass!
 
                                                                  
                                                                           
 
                        
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0